חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦
✦ בשל עומס ייתכן וזמני המשלוחים יתארכו עד 7 ימי עסקים ✦

סידן קרבונט אמורפי מקצר את זמן איחוי שבר ב – 30%-40%

רבים מאיתנו מזניחים את בריאותנו כתוצאה מקצב החיים הגבוה. מה ניתן לעשות כדי לשמור על בריאותנו?

איחוי שבר – כשהמדע נותן לך חיזוק

דנסיטי TM קיצר את זמן איחוי העצם ב-30%-40%, ונטילתו סייעה בהפחתת הכאבים במהלך ההחלמה, כך עולה ממחקרים חדשים שנעשו בתחום.

העידן המודרני מאלץ אותנו לחיות בקצב מטורף עד כדי כך, שאיננו שמים לב שגופנו הוא הנפגע העיקרי במירוץ הזה. כתוצאה מאורח חיים זה, אנו “מזניחים” למעשה את בריאותנו, היות ואנו לא מספקים לגופנו את הוויטמינים והמינרלים שאליהם הוא נזקק כדי להתקיים, ואחד החשובים שבהם הוא הסידן. גופנו זקוק לסידן כדי לשמור על עצמות חזקות ובריאות ולצורך תפקוד תקין של מערכות שונות בגוף ברמת התאים. ניתן לספק לגוף סידן דרך התזונה, אולם היום ידוע שרק כ-30% מהסידן שבמזון נספג בגוף. מכאן, שיש הכרח להיעזר בתוסף סידן כדי לשמור על עצמות חזקות. כמו כן, חשוב להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, שכן העצם היא רקמה חיה, ופעילות גופנית מעודדת את בניית תאי העצם. איגוד הבריאות העולמי ממליץ על ביצוע פעילות גופנית לפחות 3 פעמים בשבוע, ושזו תכלול פעילות נושאת משקל: כגון, ריצה, הליכה וכן תרגילי חיזוק.

איחוי שבר

 

איך לזרז איחוי שברים

קיימים מספר סוגים של שברים. במקרה של אוסטאופורוזיס חמור, עלולים להתרחש שברים אוסטאופורוטיים. המקומות המועדים לכך הן חוליות עמוד השדרה ומפרקי כפות הידיים. שברים הנגרמים כתוצאה מפגיעות טראומה מתרחשים בדרך כלל בגפיים העליונות והתחתונות. כאשר מדובר בפגיעת טראומה, הרופא ימליץ על קיבוע בגבס ומנוחה. במקרה של שבר אוסטאופורוטי הטיפול יהיה מורכב יותר בהתאם לדרגת הפציעה ולעיתים יצריך ניתוח. בכל מקרה של שבר, אספקת סידן עשויה לזרז את זמן ההחלמה, ועל כן יש לצרוך תוסף סידן בספיגה מוגברת לשם כך.

זמן איחוי שבר

זמן איחוי השבר משתנה מאדם לאדם ותלוי בדרגת השבר. בנוסף, לכל אדם יכולת התאוששות וריפוי שונה. לרוב איחוי של שבר אורך בין חודשיים לחצי שנה. לעיתים אף יותר. בתהליך איחוי שבר חשוב לשלב בין מספר פעולות להחלמה מיטבית: תזונה עשירה בסידן, טיפולי פיזיותרפיה, שמירה על האזור הפגוע מפגיעות נוספות, וכן חשובה חזרה הדרגתית לפעילות גופנית ותרגול טווחי תנועה באזור הפגוע.

 

איחוי שבר – מחקר בשיתוף אמורפיקל

ממחקר פרה-קליניים של אמורפיקל שנערך לאורך תקופה של ארבעה חודשים הראה שסידן קרבונט אמורפי (ACC) מסייע לטיפול באוסטיאופורוזיס ומגביר את צפיפות וחוזק העצם.
מסתבר כי לACC יש גם אפקט מרפא ולא רק מונע. תוצאות המחקר מצביעות על שיפור בצפיפות העצם ועל עלייה משמעותית בחוזקה המכני של החולייה הנבדקת.

 

 

בדיקה לשבר

 

כדאי לזכור!

צריכה קבועה של סידן מגיל צעיר מפחיתה את הסיכוי להתרחשות אוסטאופורוזיס ושברים בגיל מבוגר. הרציונל הוא שצבירת מסת עצם בגיל צעיר תביא את האדם בגיל מבוגר למסת עצם אשר תוכל להפחית את הסיכוי לאוסטאופורוזיס ולשברים.

מחסור בסידן אינו נראה בטווח המיידי היות והגוף מצליח לשמור על רמות נורמליות של סידן בדם באמצעות פירוקו מעצמות השלד, אולם מחסור בסידן גורם לבעיות קשות (חלקן אף מסכנות חיים )בטווח הארוך.

 

איחוי שברים של סוסי מרוץ באמצעות דנסיטי הסידן האמורפי

הישג רפואי נוסף ומציל חיים אותו ניתן לזקוף לזכותו של מוצר דנסיטי של אמורפיקל, עולה ממחקר שבוצע בקרב סוסים אשר סבלו משבר ברגל או מציסטות ממאירות וכואבות בתוך עצמות הרגליים, אשר השפיעה על תפקודם ואיכות חייהם. תוצאות המחקר מראות כי לאחר השימוש בטבליות דנסיטי הסידן האמורפי נרשם שיפור דרמטי באיחוי העצמות הפגעות ובריפוי הציסטות הממאירות..

רמת הספיגה הגבוהה וחסרת התקדים של דנסיטי הסידן האמורפי,- פי 2 ויותר מכל סידן אחר, מעצימה משמעותית את פוטנציאל יעילותו במניעת דלדול עצם, שברים ועידוד בניית העצם.

 

 

שתפו:

Facebook
Twitter
LinkedIn

למידע נוסף ולהזמנות צרו קשר:

מאמרים נוספים

אוסטאופורוזיס תזונה

אוסטאופורוזיס תזונה – המלצות תזונתיות להתמודדות עם המחלה

אוסטאוארטריטיס

אוסטאוארטריטיס – כל מה שכדאי לדעת

אוסטאוארטריטיס היא דלקת מפרקים ניוונית הנפוצה והאגרסיבית ביותר. בכתבה הבא נסקור תסמינים ודרכי טיפול אשר יסייעו לכם במידה ואתם סובלים מהמחלה.
שיפור בצפיפות העצם

האם אפשר לשפר צפיפות עצם? הוכחה מחקרית

במחקר כפול סמיות ייחודי שכלל 35 נשים הסובלות מאוסטאופניה, נצפו תוצאות מובהקות שהראו שיפור בצפיפות העצם וכן עדויות ביולוגיות למניעת דלדול עצם אצל נשים שצרכו 400 מ”ג סידן ננו אמורפי ביום (שתי קפליות דנסיטי של 200 מ”ג).
מזונות עשירים בסידן

39 מזונות עשירים בסידן שכדאי להכיר (וגם לצרוך)

מהם המזונות העשירים בסידן מקבוצות מוצרי החלב והירקות? מהן “פצצות הסידן”? וגם: טיפים להורים שביניכם.
קרבונט

כל מה שרציתם לדעת על קרבונט: מדריך פשוט

האם אי פעם תהיתם מניין נוצרים הגזים במשקאות המוגזים שלכם או על איך אבקת האפייה עובדת? זה קרבונט! במאמר זה, נסביר על הקרבונט בצורה קלה ומהנה ויש גם הפתעה: איך קרבונט קשור למנגנון האנטי דלקתי של הגוף שלנו. 
קרוהן ותזונה

קרוהן ותזונה – כיצד תזונה מותאמת מסייעת לחולי קרוהן

במאמר הבא נסקור מהם המזונות המומלצים לחולים במחלת הקרוהן והאם שינוי תזונתי יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת. בנוסף – גישות תזונה שונות ופיתוח מדעי פורץ דרך. כנסו לקרוא.
מחקר חולי קרוהן סורוקה

גיוס חולי קרוהן למחקר קליני בבית החולים סורוקה

חולי קרוהן? המכון לגסטרואונקולוגיה, בית החולים סורוקה מגייס מתנדבים חולי קרוהן בינוניים וקשים לניסוי רפואי. טיפול בסידן קרבונט אמורפי לשיפור במצבם של חולי קרוהן בינוניים וקשים.
קרוהן והריון

מחלת קרוהן והריון – כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה נתעמק בקשר המורכב בין מחלת קרוהן והריון. נדבר על ההשלכות העמוקות שעלולות להיות למחלה על פוריות האישה. מאמר זה נועד לסייע לנשים חולות קרוהן עם האתגרים והשיקולים העומדים בפניהן לקראת ההריון, וכיצד להיערך לקראתו בעקבות המחלה. 
מנופאוזה

מנופאוזה – תופעות גיל המעבר ודרכי טיפול

תופעות גיל המעבר יכולות להיות מטרידות ולהפריע לשגרת החיים. רוב הנשים יסבלו בעיקר מגלי חום ומאי סדירות במחזור. במאמר זה מידע חשוב על גיל המעבר שבאמצעותו תוכלי ללמוד כיצד להיערך אליו נכון. דרכי טיפול מומלצות, ומה הסכנה הכי גדולה שגיל המעבר מביא עימו. 
סידן אמורפי מחקר

אמורפיקל – רשימת המחקרים המלאה בהשתתפות החברה

במאמר זה תוכלו למצוא קישורים לכל המחקרים של אמורפיקל שפורסמו בשנים האחרונות החל מהוכחת הספיגה המוגברת של סידן קרבונט אמורפי וכן מחקרים שבוצעו בתחום העצם, אוסטאופורוזיס, הסרטן, החלל, קורונה, הפריה חוץ גופית ועוד
דילוג לתוכן